poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ważne!

WAŻNE
Ludzie, mam do was kilka spraw! :)
Bardzo wam dziękuję za te 330 wejść <3
Ale do rzeczy. Jest ankieta. Widzicie ją po prawej str ;) Są 4 głosy na '6' , 1 na '5', 1 na '4' i - co mnie strasznie smuci :( - 1 na '3'. Dziękuję za te 6, 5, 4 też ;D
Wracając. Baaaardzo was proszę, komentujcie! Czy wam się podoba, czego nie kumacie, co chcielibyście, żebym napisała ;D

Bardzo ważna rzecz: Jedna dziewczyna zapytała w komie, jak Albus i Rose mogą być ze sobą. ( Są kuzynami, ponieważ: Rose to córka Hermiony i Rona, Albus to syn Harry'ego i Ginny. Ginny i Ron są rodzeństwem, czyli Albus to kuzyn Rose) Faktycznie, to prawda. Ale może pomińmy ten fakt? Zdałam sobie sprawę z tego chyba po napisaniu 2 czy 3 rozdziałów. Nie chciałam zmieniać. A wydaje mi się, że Albus i Rose to fajny paring ;) Albus nienawidzi Scorpiusa :) Więc będzie romansik i nienawiść :)  Czyli: POMIJAMY FAKT, ŻE ALBUS I ROSE SĄ KUZYNAMI. JASNE? NA MOIM BLOGI TO PRZYJACIELE. :) ^^
Druga bardzo ważna rzecz: Tak, Albus jest w Slytherinie. Jest jedynym Potterem w tym domu. ;) Pamiętajcie :) Potwierdziła to sama J.K. Rowling

Ponawiam: Komentujcie. Proszę. Co z tego, że jest 300 wejść (okej, bardzo mi miło) ale KOMENTUJCIE!!!! Plisss <3

Dziękuję :)
Jeśli macie jakieś pytania jeszcze to w komach :)



*-*

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyjaśnienie.
    Z wielka chęcią będę obserwować dalsze poczynania Scorpiusa.
    Swoją drogą zapraszam na mojego bloga - http://izabelagreenfeel.blogspot.com/
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Fajnie, że się dogadałyśmy ;D a na bloga już wchodzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej! Rose-Albus-przyjaciele. Zapamiętane.
    A to, że Al jest Ślizgonem zupełnie mnie nie dziwiło od początku ;3

    OdpowiedzUsuń